DIA 2 - 15/01/21




QUÈ HEM FET?

Hem iniciat la sessió amb uns petits moments de relaxació, ens hem estirat totes a la màrfega en silenci i ens hem fixat amb els peus, els bessons, el glutis, els homoplats, el crani, els braços i els palmells de la mà que eren els punts de contacte amb el terra. Un cop acabat aquest exercici de relaxació ens hem tornat a aixecar d'una manera sense força el coll, és a dir, ens hem tombat cap al costat i amb l'ajuda dels braços i les cames, ens aixequem. 

Seguidament ens ha començat a explicar que tractaria la sessió, la qual ha estat enfocada l'actitud, posició corporal i en l'eix central. Hem fet exercicis de caminar en acord amb l'eix central. 

Després hem fet un exercici envers a la projecció de la veu, aquest consistia en dir Riquitivitavi amb l'intenció de llançar a la cistella la nostra veu. Al fer-ho online ens hem divit en grups de cinc i sis persones per poder-ho treballar correctament. 

COM M'HE SENTIT?

He tingut bones sensacions i a la vegada una mica estranyes. M'ha costat bastant entendre l'últim exercici i la Cecilia m'ho ha fet repetir dues vegades, i a la segona m'ha fet imaginar que enlloc d'una pilota de bàsquet, tenia una de tennis, crec que aleshores ho he pogut fer una mica millor. També m'ha sobtat quan caminàvem per la nostra habitació tenint en compte el nostre eix central, tot i així un cop explicat no m'ha costat gaire ficar-ho en pràctica. Molt intrigada del que ens explicarà la setmana vinent, tinc ganes d'aprendre una mica més en aquest món.