DIA 1 - 08/01/2021




QUÈ HEM FET? 

Hem inciat la sessió amb una presentació de l'assignatura on ens ha explicat tot el funcionament d'aquesta, també cal destacar que vam parlar de la importància de la veu, de la seva projecció i com podia canviar segons la nostra entonació o les ganes. Seguidament ens vam estirar a l'estora i després d'uns minuts de relaxació començà l'exercici d'intentar pendre consciència dels punts de contacte del nostre cos quan ens estirem al terra i com canvia la percepció d'aquests punts després d'haver-nos mogut suaument. 

COM M'HE SENTIT?

He tingut sensacions que no havia tingut mai, algun moment he patit una mica de vergonya i sentia que tothom estava pendent del que feia. Era molt conscient de que segons com projectavam la veu ens fariem entendre d'una manera o una altra però al ficar-ho en pràctica a la sessió ho he acabat d'entendre molt millor. També vull destacar que no m'havia plantejat mai quins eren els meus punts de contacte amb el terra quan estic estirada i molt menys que al cap d'una estona acabessin fent una mica de mal. Acabo la classe amb ganes de més, tinc ganes de conèixer i aprofundir en aquesta assignatura per poder ficar en pràctica totes les eines que aprendrem.